Elk jaar peilen we de tevredenheid van onze klanten. Afgelopen schooljaar hebben weer een groot aantal scholen onze tevredenheidsenquête ingevuld. We zijn er trots op dat de algehele tevredenheid gemiddeld is uitgekomen op een 8.0!
Onze klanten aan het woord
Wij kunnen het zelf wel vertellen maar onze klanten kunnen dat natuurlijk veel beter. Met de feedback van onze klanten kunnen wij ons toetssysteem en onze dienstverlening elke dag een beetje beter maken. Een greep uit de feedback uit het onderzoek:
“Uiterst vriendelijke en deskundige medewerkers in de klantenservice."
“Snelle reacties, vaak in het moment zelf. Dat is fijn, want als ik bel in een stressmoment dan is dat zo over.”
"Goede dienstverlening en een sterke innovatie voor de producten.”
"De kennis van de onderwijsadviseurs vind ik erg waardevol.”
“Zij gaan voor optimale kwaliteit.”
Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten. Deze zijn voor ons enorm waardevol en noodzakelijk om te kunnen blijven groeien en onze klanten tevreden te houden.