Inloggen
Basisonderwijs
Voortgezet Onderwijs
Service & Advies
Over Dia
Bestellen
Actuele storingen
Inloggen
Sluiten
×
Basisonderwijs
Voortgezet Onderwijs
Service & Advies
Over Dia
Bestellen
Actuele storingen
Inloggen
Blogartikelen — archief
« Vorige pagina
Een kijkje achter de schermen bij Diacademie
Motiveer je leerlingen met interessante teksten: De Willem van Oranjeschool in Enschede
Onderwijsroute 10-14 en Diatoetsen
Het succes van redzaamheidslezen
Eerst toetsen, en dan...? Oefenen!
Waarom adaptieve toetsen bijdragen aan kansen voor iedere leerling
Blog: De heks is boos
Blog: Lezen uit rebellie
Maak lezen verplicht, interessant en leerzaam
NSCCT en Diatoetsen
De sociaal-emotionele voordelen van adaptiviteit
Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 9
Thuisonderwijs met Tekstenlab Engels
Thuisonderwijs met Tekstenlab Engels
Thuisonderwijs met Tekstenlab Engels
Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 8
Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 7
Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 6
Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 5
Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 4
Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 3.
Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 2
Tips voor thuisscholing met Tekstenlab: dag 1
Verplichte eindtoets in het s(b)o: (g)een goed idee
Leesvaardigheid gaat voor het leesplezier
Boeiuh… inderdaad, daar gaat het om
Moet je alles van waarde toetsen? Hoe uitgebreid moet een leerlingvolgsysteem zijn?
Tekstenbanken, onmisbaar bij tekstonderwijs en close reading.
De mensen achter Diaplus
Leren zichtbaar maken met behulp van de Diatoetsen
Ik wil niet naar de steunles!
Groei zichtbaar maken
Het vo van morgen
Leesplezier op macroniveau
Veilig toetsen
Duale aanpak jonge anderstaligen
De mensen achter de Diatoetsen
Traditioneel of realistisch rekenen?
Een nieuwe aanpak van leesvaardigheid
Help een breuk?
Saaie leesmethoden?
De vermijdende lezer
Slimme ICT ontlast leerkracht
Leerlingen willen vooruitgang zien!
Ervaringen uit Kortrijk
De meting zelf brengt een proces op gang
Formatief toetsen met Diatoetsen
Stromen brugklasleerlingen in op het juiste niveau?
Gepersonaliseerd leren